Hasičák 9.14

Automatický Hasící přístor

Nechcete mít na všech tancích automatický hasičák protože je zbytečně drahý, ale zároveň by vaše reakce na vzniklý požár mohla být mnohdy rychlejší. Já to do poposud řešil tak, že jsem měl hasíčák na mezerníku kde mám stále položený prst, ale s aktualizací 9.14 dostala ruční brzda. která na mezerníku je, konečně nový smyls a hodilo by se jí využívat.
Tento nový mod nejen, že můj probom řeší, ale dokonce mi ubývá jedna staros. Po nainstalování modu se manuální hasící přístroj chová jako automatický, požár se okamžitě sám bez vaší iniciativy uhasí a mě osobně nikdy neubylo za dobu co jej používám požárem víc než 20 hp, ovšem pozor hasící přístroj se pouze chová jako automatický, nemá vliv na pravděpodobnost výskytu požáru ako automatický hasičák.
 

Instalace:

 => Games => World_of_Tanks => res_mods => 0.9.14

Stáhnou jej můžete zde