Klanové Války se změní
Klanové války: Mapa světa 2.0 – první podrobnosti
Vydání aktualizované mapy světa se blíží, a nyní nadešel čas poodhalit roušku tajemství a seznámit vás s její nadcházející novou verzí.
Jedním z nejdůležitějších úkolů při vývoji nové mapy světa bylo vyřešit hlavní problémy, se kterými se hráči musí potýkat v aktuální verzi mapy. Níže naleznete vylepšení, na kterých pracujeme:
1) Více provincií – více místa
Nová mapa světa má flexibilní architekturu, která může být z pohledu počtu dostupných provincií v případě potřeby rozšířena. Nová mapa může mít dvakrát, pětkrát, nebo dokonce desetkrát více provincií, než kolik je jich k dispozici nyní!
2) Více příležitostí k vylodění
Na stávající mapě světa musí klan, chce-li získat provincii, nejprve vyhrát vyloďovací turnaj, vyvarovat se chyb a strávit hodně času v bitvách, které v konečném důsledku nejsou zárukou úspěchu.
V rámci nové mapy světa budou, kromě většího počtu provincií, k dispozici nové způsoby, jak se na ni dostat. Možnosti obsazování provincií a vyhrávání vyloďovacích turnajů zůstanou pochopitelně zachovány.
3) Možnosti pro úrovně vozidel
Mapa světa nové generace bude mít regiony s definovanými úrovněmi vozidel pro bitvy. Úrovně budou VI, VIII, nebo X. Příjmy provincií a příležitosti se budou pochopitelně lišit.
4) Více zábavy
S výjimkou proběhlých kampaní a dalších herních událostí, které se konají relativně zřídka v důsledku současných omezení systému, současná mapa nestanovuje klanům žádné významnější cíle.
S mapou světa 2.0 bude představena zcela nová architektura systému, která umožňí zapracovat systém sezón. Díky němu budou mít klany možnost soutěžit každou sezónu o zvláštní ceny.
Další vylepšení
Žetony už nebudou potřeba. Budou nahrazeny divizí.
Divize je plně vybavená bitevní jednotka s potřebným počtem tanků, která není závislá na počtu členů v klanu. Takže abyste měli více příležitostí, nemusíte na soupisce klanu udržovat neaktivní hráče a k dokončení soupisky není zapotřebí přesunout jediný žeton. Navíc máte jistotu, že se dohodnutá bitva vždy uskuteční.
Rozdělení mapy na fronty
Regiony umožňují vznik front, z nichž každá bude mít vlastní hranice, sadu provincií, pravidla bitev, dostupné třídy vozidel, případně dokonce sadu konkrétních tanků. Každý klan si bude moci vybrat frontu, která bude nejvíce odpovídat jeho konkrétní situaci.
Nová měna pro hru na globální mapě – „vliv“
Pro účast v bitvách budou klany potřebovat vliv, který mohou použít pro téměř všechny operace na mapě, jako například:
- možnost vylodit se na mapě bez účasti ve vyloďovacích turnajích,
- nákup divizí a údržby, jakož i získání dodatečných modulů pro ně,
- investice do provincie za účelem zvýšení jejích příjmů,
- schopnost chránit provincii před nepřátelskými klany za určitých podmínek.
Vliv lze získat dvěma způsoby:
1) přímo prostřednictvím účasti v bitvě na mapě a zničením divize nepřítele, kdy část její hodnoty získá vítěz;
2) prostřednictvím účasti v šarvátkách v modu Opevnění, které přinášejí kromě průmyslových zdrojů také vliv. Jeho množství bude záviset na divizi.
Zavedení vlivu umožní klanům zbavit se závislosti na omezeném počtu žetonů a jejich nedostupnosti, a klany budou mít možnost si samy regulovat svou činnost na mapě. Vliv lze také shromažďovat v dostatečném množství a plánovat díky tomu dlouhodobé operace, proto si předem připravte potřebné množství nové měny pro šarvátky.
Nové rozhraní a vizuální část
Vedle technických změn a inovací herních mechanismů bude mapa výrazně přepracována, a to jak vizuálně, tak z hlediska pohodlnosti ovládání. Navigace bude snazší, bude přidána řada nových informací, flexibilní filtry a také systém popisů tlačítek.