Mechanika kolize

Mechanika kolize

 
1) Když dojde ke srážce dvou tanků, je určena oblast interakce obou vozidel - část pancíře vozidel, kde se vozidla během kolize dotknou. Tato je nazvána "celková plocha kontaktu".
 
 
2) Poté s pomocí výpočtů herního serveru je v rámci "celkové plochy kontaktu" určen přesný "bod uplatnění poškození". Jedná se o bod (na každém tanku účastnícím se kolize), skrze který dojde k poškození. Umístění "bodu uplatnění poškození" závisí na mnoha proměnných, jako je směr pohybu vozidla, celková oblast kontaktu pancíře vozidla a těžiště každého vozidla. Při výpočtu poškození způsobeného kolizí je použit rozměr pancíře vozidla v "bode uplatnění poškození", aniž by bylo bráno v potaz účinné pancéřování.
 
 
 
3) Po určení "celkové plochy kontaktu" a "bodu uplatnění poškození" provede server výpočty, které určí poškození každého tanku účastnícího se kolize. Při výpočtu způsobeného poškození jsou použity tyto parametry:
  • hmotnost tanků
  • rychlost tanků v okamžiku kolize
  • zda vozidlo má protistřepinovou vložku nebo posádka schopnost kontrolovaný náraz
  • tloušťka pancíře tanku v "bodě uplatnění poškození"
  • přítomnost představného pancíře

Aktualizace 9.4:

Po vydání aktualizace 9.4 budou ve hře určité změny mechaniky kolizí. Aby byl systém více realistický, bude podstatně zvýšena závislost poškození na tloušťce pancíře v oblasti kolize. Takže nárazem do slabých míst nepřátelského stroje silným čelním pancířem způsobíte více poškození, než kolizí "čelo na čelo". Navíc, když taranujete protivníka tlustým čelním pancířem, poškození Vašeho vlastního stroje bude sníženo.
Tankisté, staňte se mistry bojového umění taranu a budete mít zbraň navíc!