Stíhač tanků: ISU-152
Byl vyvinut na podvozku tanku IS. Stíhač tanků ISU-152 byl zamýšlen jako náhrada za SU-152, který se vyráběl na podvozku tanku KV-1s. Od listopadu 1943 do června 1945 vyrobeno celkem 4 635 vozidel.
Celý článek
Střední tank: T-54
První prototyp byl vyroben na konci roku 1944, po testech v letech 1945 - 1947 byla jeho modifikace z roku 1947 zařazena do výzbroje. Do ukončení výroby bylo postaveno celkem 713 vozidel. Na konci roku 1949 byla zahájena produkce nového modelu.
Celý článek
Stíhač tanků: SU-152
Těžké samohybné dělo na podvozku tanku KV-1S. Celkem vyrobeno 671 vozidel od února do prosince 1943.
Celý článek
Těžký tank: ST-I
Vyvinuto v závodě č. 92 inženýry VA Ganinem a AS Chasovnikovem. Měl nahradit zastaralé těžké tanky své doby a vyřešit jejich nedostatky, ale zůstalo pouze u plánů.
Celý článek
Těžký tank: IS-4
Vývoj vozidla byl zahájen v dubnu 1944, několik prototypů bylo dokončeno ještě do konce války. IS-4 byl vyráběn v průběhu let 1947 až 1949, a bylo vyrobeno celkem 219 (wiki uvádí 250) vozidel. Měl být protiváhou Pz VI Ausf. B „Tiger II“, ale nesplnil armádní...
Celý článek
Těžký tank: KV-4
Projekt N. L. Dukhova byl zahájen v dubnu 1941. V listopadu byl sestaven prototyp, ale další práce byly zastaveny z důvodu napadení SSSR.
Celý článek
Těžký tank: KV-3
KV-3, původně navržen jako náhrada KV-1, podvozek a trup byl vyprojektován na začátku války. KV-3 se nikdy nedostal do sériové výroby.
Celý článek
Těžký tank: KV-2
Těžký útočný tank vyvinutý v průběhu ledna 1940 na základě KV-1. Celkem bylo od roke 1940 do roku 1941 vyrobeno 334 vozidel. KV-2 byl použit v bojových akcích roku 1941 a převážná většina jich byla ještě téhož roku ztracena.
Těžký tank: T-150
T-150 byl...
Celý článek
Těžký tank: KV-1
Vývoj zahájen na konci roku 1938. První prototyp byl vyroben v dubnu 1939. V prosinci 1939 byl poprvé nasazen do akce na Mannerheimově linii. Vozidlo bylo vyráběno od března 1940 do dubna 1942. Celkem vyrobeno 2 769 kusů.
Celý článek
Těžký tank: IS-8
Vývoj vozidla byl zahájen v roce 1949 konstrukční kanceláří Kirovovy Čeljabinské továrny pod dohledem Josefa Kotina. Ve stádiu návrhu bylo vozidlo označeno jako Objekt 730. V roce 1950 byla zahájena výroba prvních deseti vozidel a v roce 1953, před zařazením do služby,...
Celý článek